Södra allén, sista kapitlet?

Vill bara säga till alla mina kära läsare att södra allén är sig
likt. Charlotte säger som vanligt konstiga saker och Sanna säger inget alls.
Idag var dock fem lustiga personer, men kanske min expressbiljett härifrån
här och kollade in mitt rum.
Hoppas nån blev lurad in i crib del weirdo.
Snart sker det förhoppningsvis. bort från vidroplacet.
Vill bara säga till alla mina kära läsare att södra allén är sig likt. Charlotte säger som vanligt konstiga saker och Sanna säger inget alls.
Idag var dock fem personer här och kollade på mitt för dagen fina rum. Flytt nalkas om ni inte visste det.
Jag ljög såklart  för alla som tittade och sa att det var ett underbart boende, men att jag tyvärr måste flytta pga diverse bortförklaringar.
Mohaha, går det som planerat blir det förhoppningsvis flytt till veckan.
Bara att hoppas nån blev lurad in i crib del weirdo.
Snart sker det förhoppningsvis. bort från vidroplacet. :)
Nej ni! Nu ska jag i ren bitterhet ut och sno mig en redig cykel att ha här till våren i örebro. Då jag själv anser att det är min tur nu att sno, då många av mina egna cyklar har blivit snodda genom åren. Det är tydligen så cykelns kretslopp fungerar.
Mycket fulspel idag. Kanske inte är den här dagen som gör att jag kommer till himmelen direkt:D.
Pling pling!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: bostadssökande

hej, råkade komma in på din blogg då jag googlade "södra allén". det råkar sig nämligen så att jag fått erbjudande om att hyra exakt det rum du bott i, tänkte bara höra om det låg nån sanning i detta "crib del wierdo" du pratar om?? bev lite fundersam nämligen

2011-08-02 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0