Jaja,,

Nu startar jag själv en egen blogg, då alla mina fans bölade och grät de få timmarna jag var borta från nätet. Tydligen var jag svagare än jag trodde och föll för grupptrycket ännu en gång. En annan anledning kan vara att om jag skriver här slipper jag att plugga. Tenta imorrn och jag är ute i sista minuten som vanligt. Aja, det löser sig och lugn, jag ska inte försöka söka mer sympatier här. För vanligt förekommande på facebook, zzzZZZz på det!.. Imorrn kommer ett mer fancy inlägg! Va tvungen bara att göra ett fult första inlägg. dötrisst!
Ingen går iaf säker här!
Att plugga är helga;)! Behövde nån mer sysselsättning om dagarna.
Hoppas göra mina fans nöjda nu.
Se nu till att hålla utkik på bloggen så ska jag se till att hålla er uppdaterade om diverse spännande saker som händer. dyker nog säkert upp nått snaskigt ska ni se. bye bye :D

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

IN KHAN WE TRUST!

2011-03-21 @ 23:24:20
Postat av: mimmi

tycker du ska göra ett inlägg hur bäst din syster är !:D

2011-03-22 @ 19:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0