Fardin är brordin!

Satt och funderade på nått här om dagen. Visst är Degerfors en liten stad och man kan skämta om att det råder inavel där, men när man väl tänker efter så ser fan alla lika ut också.
Ögonen ligger långt inne i en grottliknande grop. Kinderna är bulliga uppe. Aldrig vart med om ett ställe med så många svarthåriga människor. Rött hår eller trashigt blonderat är också ett vanligt förekommande i vår vackra grannkommun.
Har du varit borta en sväng och funderar över skomodet i degerfors, kan jag säga dig att det är samma stylish som fortfarande gäller. Ett par riktigt göttigt skönt utslita par handbollsspecial är fortfarande det som står högst i rang och med ett par sånna är nästan inget omöjligt.
Jag ska nu lägga ut en fantombild som visar standardutseendet i "rövhöle"!
Fantombild som troligtvis skulle passa in på många.
King julian kanske kommer från degerfors?
Wow!
Tänk nu över detta hemma i sofforna. Är du kanske själv en urdegerforsare?
Ha en trevlig helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Carl

It's funny cause it's true ^^

2011-03-25 @ 16:13:05
Postat av: johanna

jag känner absolut igen mig, degerfors i mitt <3

2011-03-25 @ 18:55:15
Postat av: L

(y)

2011-03-27 @ 14:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0